Referenzen - Fahrschule Widmer

Direkt zum Seiteninhalt

Hauptmenü:

Referenzen


Feedback von Schüler/innen der Fahrschule Widmer:
Am 02.07.2014 - 12:47 Uhr schrieb Philipp K.
Hallo
Au ich will mich mine Vorredner aschlüsse und mich bedanke für die ruhig und geduldig Unterstützig vom Christian.
Danke!  
________________________________________________________________________
Am 02.06.2014 - 14:51 Uhr schrieb Marc Kramer
Habe meine super Fahrstunden bei Christian genossen! Gut und verständliche Erklärungen und auch in Stress-Situationen immer ruhig geblieben!
Danke!
________________________________________________________________________
Am 14.05.2014 - 12:51 Uhr schrieb Lorena
Danke viel mal Christian für dini ruhigi und geduldigi Art zum mir s Autofahre bibringe. Hesch mir immer alles gut erklärt und au wenn mal öpis nöd sofort klappt het hesch glich nie dini Geduld verlore. Dank diner Hilf hets au mit de Prüfig super klapt.  
________________________________________________________________________
Am 25.02.2014 - 09:12 Uhr schrieb Stefanie Susewind
Lieber Christian,
Für die gut strukturierten Fahrstunden, deine guten Erklärungen inkl. Skizzen und deine Geduld möchte ich dir von Herzen danken. Es waren super Fahrstunden!
Ich werde dich sicherlich weiter empfehlen.
Vielen Dank Steffi
________________________________________________________________________
Am 20.02.2014 - 11:10 Uhr schrieb Lisa
Hallo Christian, vielen Dank für deine Geduld und die super Fahrstunden. Werde dich bestimmt weiterempfehlen.   Gruss
________________________________________________________________________
Am 26.01.2014 - 13:50 Uhr schrieb Fabian
Vielen Dank für die tollen Fahrstunden! Die Lernkontrolle hat mir sehr gefallen, so hat man immer eine Übersicht wo man steht.
Alles gut und ruhig erklärt, so hat gleich es beim ersten Mal geklappt.
Danke Christian
________________________________________________________________________
Am 16.01.2014 - 13:24 Uhr schrieb Jennifer
Hallo Christian! Ich bedanke mich sehr bi Dir, Du bisch würklich en sehr guete, geduldige und nette Fahrlehrer und ich bin immer gern i Dini Stunde!Danke viel mal für alles! Ich wird Di witerempfehle.   Liebi Grüessli, Jenni
________________________________________________________________________
Am 05.12.2013 - 19:17 Uhr schrieb Dario
Hoi Christian
Danke für die tolle Vorbeteitung auf die Autoprüfung. Die guten Tipps und Tricks, die fu mir gezeigt hast haben mir sehr geholfen die Prüfung erfolgreich zu bestehen.
Ich werde dich weiterempfehlen!   
Gruss Dario
________________________________________________________________________
Am 03.12.2013 - 23:46 Uhr schrieb Roman
Hoi Christian,
dankä für dini unterstützig, häsch mich top ufd prüefig vorbereitet! Drum hani si bim erschte mal chöne bestoh  
Gruess Roman
________________________________________________________________________
Am 25.10.2013 - 21:33 Uhr schrieb ana
hallo christian   
dank deiner hilfe, deiner lockeren art und deiner geduld, habe ich mich mit gutem gewissen an die fahrprüfung getraut. mit viel stolz und zufriedenheit habe ich den führerausweis in der tasche und möhte mich bei dir für deine unterstützung bedanken! merci vielmal, du bisch en guete fahrlehrer und wirsch vu mir bestimmt witerempfohle! mir gsehnd eus uf de strass, grüessli.  
________________________________________________________________________
Am 07.10.2013 - 18:16 Uhr schrieb Dave
 Christian
Danke für die zeit die du dir genommen hast um mir das Autofahren beizubringen. Du hast mir super Tricks und Tipps gezeigt. Dein Fahrschulauto finde ich super um das fahren zu lern. Nochmals danke und Ich werde dich bestimmt weiterempfehlen.   
Grüsse  
________________________________________________________________________
Am 25.09.2013 - 11:34 Uhr schrieb Jasmin
Hoi Christian
Ich danke dir vill mal für dini supper Fahrstunde. Es isch immer sehr lehrrich und lustig gsi mit dir. =)
alles gueti und liebi grüess Jasmin
________________________________________________________________________
Am 06.09.2013 - 12:54 Uhr schrieb Tobias
Hoi Christian
Du häsch mir s Autofahre bibrocht. Mit dinere geduldige und lockere Art sind d Fahrstunde bi dir agnehm und lehrrich gsi. Danke
________________________________________________________________________
Am 18.08.2013 - 14:33 Uhr schrieb Philipp
Super Fahrschule, sehr flexibel und kompetent. Kann ich absolut weiterempfehlen  
________________________________________________________________________
Am 07.07.2013 - 20:37 Uhr schrieb Lucas
Hoi christian
Ich find ihr sind e gueti strukturierti Fahrschuel und han au en sehr en guete und ahgnehme Fahrlehrer gha bin mega froh gsi dasi gad ufs erste mal bestande han.
________________________________________________________________________
Am 07.07.2013 - 14:23 Uhr schrieb Jessica
Hallo Christian
Danke für dini super Fahrstunde! Ich bi immer mega gern id Fahrstunde cho und froh, dass ich d Prüefig gad bim erste Mal bestande han.
Grüessli Jessica
________________________________________________________________________
Am 10.06.2013 - 11:41 Uhr schrieb Mirjam Morger
Hoi Christian
Hans mega agnehm gfunde, zum Autofahre lerne bi dir, viele Dank für dini Geduld und dini Tipps.
Bin froh, dasis jetzt hinder mir han
Witerhin viel Erfolg mit dine Fahrschüeler!
Lg Mirjam
________________________________________________________________________
Am 06.05.2013 - 12:18 Uhr schrieb Nicole
Hoi Christian
Zersch mal danke dass du mich bi dir ufgno hesch! Du hesch mir mit dinere ruhige und ahgnehme Art ghulfe das alles guet sitzt bevor ich a Prüefig bi und die zum glück bestande ha :-) danke vill mal
lg Nicole
________________________________________________________________________
Am 02.05.2013 - 10:24 Uhr schrieb Katarina
Hallo Christian
Ich bin immer uh gern bi dir id Fahrstunde. Es hät mer jederzit viel Spass bereitet und ich bin dankbar um jede Ratschlag vo dir gsi. Bi dir cha mer einiges lerne und dini Geduld hilft sehr däbi ;-) Witer so!
Lg Katarina
________________________________________________________________________
Am 13.02.2013 - 16:45 Uhr schrieb donika
Hallo Christian
Danke dir vielmal für die super Fahrstunde und vor allem für dini Geduld!
Liebe Gruess
________________________________________________________________________
Am 11.02.2013 - 20:18 Uhr schrieb Chantal
Hey, ja au ich möcht mich bi dir Christian bedanke für dini Geduld und dini Erklärige. Han mich sicher Gfühlt und bin dur die lehrrichi Ziit bi dir au s erst mal durecho. Danke und lg Chantal
________________________________________________________________________
Am 11.02.2013 - 08:10 Uhr schrieb Janina
Hoi Christian
D Fahrstunde bi dir sind super gsi. Ich ha sehr viel glernt und bi froh gsi, dasi dur das gad bim erste Mal bestande ha. Danke vielmal.
LG
________________________________________________________________________
Am 07.02.2013 - 11:53 Uhr schrieb Kevin von Ballmoos
Hoi Christian
Die Fahrstunden bi dir hend spass gmacht, ich han vil glernt und bim ershte mal bestande
Danke
________________________________________________________________________
Am 15.01.2013 - 15:06 Uhr schrieb Pui Kwan Yuen
I had no confidence in passing the driving exams, because my first one was failed, but Mr.Widmer showed me his Belief on me and encouraged me always.
He is a very nice teacher, very patient and enthusiatic, I learned from him not only driving, but also driving carefully.
Danke Herr Widmer
________________________________________________________________________
Am 19.12.2012 - 22:25 Uhr schrieb miriam
Hallo Christian
Danke für dini Geduld und die guete Fahrstunde   
En Gruess us Kanada
Miriam
________________________________________________________________________
Am 18.11.2012 - 20:45 Uhr schrieb Nicol
Hoi Christian
Danke für die super Fahrstunde und dini Geduld mit mir.
Chan dich nur witerempfehle!!
________________________________________________________________________
Am 17.11.2012 - 15:57 Uhr schrieb Matthias Stucki
Hoi Christian.
Ich danke dir für die Lehrziit. Isch ee gueti Ziit gsi, heschmer alles super guet chönne erkläre und mänges chönne verbessere so dasi d Prüefig ohni grossi problem bestande han!
Danke vielmal
Gruess Matthias Stucki  
________________________________________________________________________
Am 17.10.2012 - 22:13 Uhr schrieb Carmen
Hoi Christian
Viele Dank für dini Unterstützig und Geduld. Sonen guete Fahrlerer chan ich nume witerempfehle!
Liebi Grüess, Carmen
________________________________________________________________________
Am 17.10.2012 - 13:37 Uhr schrieb Dajana
Lieber christan
Bist ein super fahrlehrer kann dich nur weiterempfehlen! Danke für deine geduld und unterstützung.
Lg dajana
________________________________________________________________________
Am 17.09.2012 - 19:09 Uhr schrieb Fabian
Hoi Christian!
Danke für dini Geduld während de Fahrstunde! Dank dir han ich dAutoprüefig serschte mal bestande! Bisch en super Fahrlehrer!
Witerhin viel Erfolg!
________________________________________________________________________
Am 11.09.2012 - 14:18 Uhr schrieb Sandra
Hallo Christian
Danke vill mal für dini Geduld wo du ufbracht hesch, damit ich d Fahrprüefig i so kurzer Ziit bestande han. Bin uu glücklich und han sehr vill glernt.
Gruess Sandra  
________________________________________________________________________
Am 07.09.2012 - 10:46 Uhr schrieb Sabrina
Hallo Christian
Ich danke dir herzlich für dini guete Fahrstunde, dini Geduld und Ziit wo du ufgwendet häsch.
D Stunde händ mer sehr viel spass gmacht und d Freud am Autofahre isch immer grösser worde.
Liebe Gruess Sabrina
________________________________________________________________________
Am 31.08.2012 - 13:53 Uhr schrieb Pia
Hoi Christian
Danke vielmal für dini guete Fahrstunde, dini Geduld und dini Unterstützig!
Lg Pia
________________________________________________________________________
Am 09.07.2012 - 12:56 Uhr schrieb REMO
Hoi chrigel
ich danke dir vielmal das du mir gholfe hesch zum 2.mal Prueffieg zmache ich find du bisch en supper Fahrlerer ich wird luege das weni öbert kenne wenner en Fahrlerer suecht würd ich ihm sägä er söll gad zu dir cho   ich wünsch dir erhlsami Ferie und witr hin spass mit dä Fahrschüeller und wünsch dir das nu meh Fahrschüeller zu dir chömet wil ich find du machsch das supper   Lg Remo und bis bald
________________________________________________________________________
Am 06.07.2012 - 12:03 Uhr schrieb Koray Adigüzel
Hoi Christian
Ich hoff, du magsch dich no a mich erinnerä?  
Ich bin bis etz immer schön brav und unfallfrei underwegs gsi.
Ich blogge mitlerwiile au über Autos und alles drum umme .(http://blog.adiguezel.ch) Villicht interessiärts di ja?
Wünsch dir e schöni ziit.  
Gruäss, Koray
________________________________________________________________________
Am 25.06.2012 - 09:53 Uhr schrieb Rahel Schnyder
Hoi Christian.
Ich danke dir für d Geduld mit mir.
Bin superglücklich das ich d Prüäfig hüt bestande han.  
Ich cha dich nur witerempfehle.
Gruäss Rahel
________________________________________________________________________
Am 07.06.2012 - 14:03 Uhr schrieb Francisca
Salü Christian
Han nama welle danke sege für die tolle fahrstunde! Bin richtig froh dassi ezt entli ellai unterwegs si chan   ich bin dich scho flissig am witer empfehle und hoffe, du hesch trotzdem na chli ferie  
Liebi Grüess
Francisca
________________________________________________________________________
Am 07.06.2012 - 11:14 Uhr schrieb Madlaina
Hoi Christian! Danke vielmal für die guete Fahrstunde, für dini vieli Geduld und Nerve wo du mit mir gha häsch!   Ich bin froh das alles so guet abgloffe isch und nie öppis passiert isch!  
Alles Gueti und liebi Grüess, Madlaina  
________________________________________________________________________
Am 16.04.2012 - 14:00 Uhr schrieb Sascha
Hallo Christan  
Vielen Dank für deine Geduld und die mehr als hilfreichen Tipps beim Autofahren. Zusammen haben wirs geschafft.
Ausserdem eine sehr, sehr nette und interessante Person die ebenfalls gerne privates z.b Ferienorte, Hotels, Musik usw empfehlen kann.
Kann ich nur bestens weiter empfehlen.
Gute Zeit und Gruss Sascha
________________________________________________________________________
Am 06.03.2012 - 20:32 Uhr schrieb Iliev
 Christian
endlich habe ich die fahrprüfung geschafft! dir vielen dank für deine geduld während den fahrten und tröstenden worte, die ich manchmal gebraucht habe!
liebe grüsse: simona    
________________________________________________________________________

 
Copyright 2015. All rights reserved.
Zurück zum Seiteninhalt | Zurück zum Hauptmenü